מאפינס שיש "נוטלה"
מאת: 
זמן הכנה: 
זמן בישול: 
זמן כולל: 
מנות: 12
 
מאפינס טעימים שמכינים ברגע, ללא סוכר מעובד, ללא מוצרי חלב, עם קמח כוסמין ועם "סווירל" משגע של נוטלה טבעית
מרכיבים
הוראות הכנה
  1. מחממים תנור ל-180 מעלות. שמים את כל הרכיבים ה"רטובים" בקערה וטורפים היטב. מוסיפים את הרכיבים ה"יבשים" ומערבבים רק עד לאיחוד (ולא יותר! כדי שהמאפינס יישארו אווריריים). *שימו לב לערבב את כל החומרים רק כשהתנור כבר חם ומוכן למאפינס, תערובת שתעמוד בחוץ ותחכה לתנור לא תתפח).
  2. בקערה נפרדת מערבבים היטב את רכיבי ה"סווירל". (אם אין לכם חמאת אגוזי לוז ניתן להחליף בחמאת אגוזים אחרת או אפילו טחינה, ואל תגידו שאין לכן טחינה בבית! אפשר גם עם שוקולד מריר כמו שרואים בחלק מהתמונות, אבל אחרי הרבה ניסיונות אני הכי ממליצה על הגירסא עם החמאת אגוזי לוז שמעניקה טעם של נוטלה ללא הנוטלה...).
  3. ממלאים שקעי מאפינס עד לשלושת רבעי הגובה, מניחים כף מתערובת הסווירל בתוך כל שקע על גבי תערובת המאפינס ומערבבים קלות (בצורת הספרה שמונה) עם קיסם או עם סכין דקה), ומכניסים לתנור ל-25 דקות (לפני שמוציאים בודקים שקיסם שמכניסים לאחד מהמאפינס יוצא יבש). מחכים לצינון מוחלט לפני שמחלצים מהתבנית.
Recipe by Vegan High Tech Mom at https://www.veganhightechmom.com/%d7%9e%d7%90%d7%a4%d7%99%d7%a0%d7%a1-%d7%a9%d7%99%d7%a9-%d7%a0%d7%95%d7%98%d7%9c%d7%94/