קוקילידה טבעונית
מאת: 
סוג מתכון: קינוח
זמן הכנה: 
זמן בישול: 
זמן כולל: 
מנות: 12
 
קוקולידה טבעונית מפנקת!
מרכיבים
הוראות הכנה
  1. מכינים את הגלידה: מכניסים לבלנדר את כל הרכיבים ומערבלים עד שנוצר נוזל חלק (ממש סוג של "מיץ אגוזים").
  2. מקפיאים את הנוזל בתבניות סיליקון או תבניות קרח קטנות (תבניות שיהיה קל לשלוף מהן את חתיכות הגלידה הקפואה אחר כך. אפשר גם בתבנית שטוחה ואז לחתוך לקוביות קטנות אחרי שקפא).
  3. אחרי שהנוזל קפא, מוציאים, ומכניסים לבלנדר לעירבול נוסף. אם אתם משתמשים בויטמיקס (או דומיו) צריך לדחוף את חתיכות הגלידה הקפואות לתוך הסכינים תוך כדי פעולת המכשיר עד שהכל מתערבל ומגיע למרקם של גלידה. אם אין בנמצא ויטמיקס (או בלנדר שמאפשר דחיפה של הרכיבים תוך כדי פעולה) תשתמשו במעבד מזון במקום, ובמקרה הזה עדיף בשתי נגלות, כלומר: תיקחו חצי מהקוביות הקפואות, תטחנו אותן במעבד מזון, עד שנוצרת מהם עיסה אחת אחידה במרקם של גלידה (לוקח כדקה), תקפיאו, ותמשיכו עם החצי השני.
  4. מקפיאים לכבערך 30 דקות (הגלידה מוכנה עכשיו אבל מירב הסיכויים שהתחממה מהערבול והיא נוזלית/רכה מדי, לכן מקפיאים אותה שוב עד שמתמצקת מספיק כדי להכניס אותה בין העוגיות).
  5. בינתיים מכינים את העוגיות: מערבבים בקערה את היבשים, מערבבים בקערה נפרדת את רטובים, מאחדים בין הקערות ויוצרים בעזרת שתי כפיות (או ידיים מעט רטובות) עיגולים פחוסים קטנים ומשטחים אותם על תבנית.
  6. אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות 11 דקות (הן יהיו טיפה אפויות מעט מדי, שזה בדיוק איך שאנחנו רוצים אותן עבור הקוקילידה).
  7. מחכים שהעוגיות תתקררנה ואז מניחים את הכמות הרצויה של גלידה על אחת וסוגרים עם השנייה (ואז רצוי להקפיא עוד קצת מאחר וההתעסקות עם הגלידה מחממת אותה).
Recipe by Vegan High Tech Mom at https://www.veganhightechmom.com/%d7%a7%d7%95%d7%a7%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%93%d7%94-%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%aa/