מאפי פסטו בטוויסט
מאת: 
סוג מתכון: מאפה
זמן הכנה: 
זמן בישול: 
זמן כולל: 
מנות: 10
 
מאפה פשוט וטעים של בצק עם פסטו
מרכיבים
הוראות הכנה
  1. מכינים את הפסטו: בפסטו קשה לכתוב כמויות מדויקות, מכיוון שגם קשה למדוד כמה עלים הכנסתם. העצה הכי טובה שלי היא להכניס את העלים למעבד מזון (או בלנדר שניתן לדחוף בו את התוכן פנימה), לצרף חופן של צנוברים וכרבע כפית מלח, ולעבד. אז להכניס פנימה שמן זית תוך כדי פעולה, רק עד לכמות שגורמת להכל להתערבל ולהפוך למרקם משחתי של פסטו. תוך כדי טועמים ומתקנים את המליחות באם יש צורך.
  2. מכינים את הבצק: מכניסים את כל החומרים לקערה, מתחילים לעבד עם עף וממשיכים עם הידיים לכשתי דקות. מרדדים את הבצק כמה שיותר דק.
  3. מרכיבים את המאפה: מורחים על הבצק את הפסטו, מוסיפים אבקת שמרי בירה אם בחרתם להשתמש, ומקפלים לחצי. פורסים את הבצק לפרוסות בעובי של כשני ס"מ, מרימים כל פרוסה, מחזיקים אותה בשני הקצוות ומסובבים לכיוונים נגדיים עד שנוצרת צורת הטוויסט והפסטו נחשף.
  4. נותנים לטוויסטים לנוח מתחת למגבת לחה כעשרים דקות ולתפוח. בינתיים מחממים תנור ל180 מעלות. מושחים את הטוויסטים בשמן זית, מכניסים אותם לתנור ואופים כעשרים עד עשרים וחמש דקות, עש שהם מעט משחימים.
Recipe by Vegan High Tech Mom at https://www.veganhightechmom.com/%d7%9e%d7%90%d7%a4%d7%99-%d7%a4%d7%a1%d7%98%d7%95-%d7%91%d7%98%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a1%d7%98/